2.a januari

Idag är det andra januari, årets andra dag. De sista dagarna har varit jobbiga , men ska lära mig att vara stark. Igår var vi ute och plockade skräp. Vi var fyra stycken, fick lite stöd av D. Han sa att ska vara försiktig och ska ta hand om mig väl. Sen när han släppte vi kramades och sa att ska vila upp mig. Jag berättade att har svårt att sova, sover dåligt. Han blev ju orolig, jag sa inte anledningen, sa att vill inte börja ta sömntabletter igen. Jag är glad att ha honom kvar som min vän. Det är en del att jobba med mina känslorna, men det går att vara vänner. Han sade tidigare att jag är en av hans bästa vänner. Det värmde mig i hjärta såklart. Nyårsafton skrev jag ner en lista, mina löften. Det stod även att använda mindre socala medier. Jag kan vara utanför FB , jag kan att inte dela allt där med mina vänner. Tidigare var ofta där , kollade runt, delade allt möjligt. Den året vill mindre att vara akriv där. På morgonen fick igen samtal, tandhygienist tid blev igen inställt. Ny tid blev nu i början av februari istället. Det tar tid att börja fixa mina tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0