Årets första jobbdag

Idag var första jobbdag. Det började jobbigt....började må jätteilla, att nästan svimmade. Sen tog tempen, det visade bara 34,7 ...satte bara i några minuter sen började klä på mig. Jag kunde gå till jobba, jag kunde jobba. Men tänker på det nu, hela tiden, Vad är det som hände med mig. Jag behöver ta det bara lugnt. Sen under dagen, pratade med D lite. Vi hade redan bestämt, att nästa lördag vi ska ut och slänga de allt skräp. Jag såg under dagen att det är öppet hus på hot yoga , lördag. Började prata med med D om det, om vi kan ändra dagen, att vill gärna gå dit. Men han blev sur/ arg på mig. Att vi hade redan bestämt., bla bla. Sen skulle han ringa tillbaka. Men smsa till varandra, båda lugnade ner sig. Jag började fundera att börja, kanske, det skulle kännas bra för kroppen, själen. Nu har kollat runt lite, men vet inte än, hur ska jag börja. Vilken yoga ska välja, hittade två olika ställe. Tänkte prova först på Hot yoga, men det är olika och kan inte välja just nu. Det var en på jobbet, som vill också börja, nu kanske ska fråga runt om det finns någon mer som vill börja. Jag vet inte än, vill börja på gym också, men det känns bra, att en gång i veckan ta yogapass, andra dagar kan träna på gym. Imorgon är det igen jobb, tar det lugnt nu på jobbet. Jag behöver inte stressa upp mig. Bara att ta det lugnt. Inatten sov jag ganska bra, vaknade bara en gång. Sen vaknade med alarm. Jag började ta igen de sömntabletter, de som är naturlig läkemedel. Det känns att de funkar när jag tar bara en på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0