Bara jag...

...själv kan förändra mina tänkande just nu och lära att glömma det gamla och börja leva i den positiva nuet. Det kommer bli tufft att börja med annorlunda tänkandet. Idag var ute i skogen med D i några timmar, fick prata lite med honom. Han berättade en liten del, vad har han själv gått genom, hur han har själv blivit starkare. Han var en stöd för mig idag, smsa honom och tackade honom för det. Det kommer bli tufft just nu för mig, att börja glömma alla de känslorna som jag har hos honom. Han listade inte ut när jag skrev igår om det. Jag skrev inte direkt om det att det är han, att de känslorna kommer sakta tillbaka hos honom...Jag måste vara stark nu själv. jag kan inte låta mer någon göra mig illa, ingen som kan mer krossa mitt hjärta. Ingen som jag kan lita på, det finns ingen plats i mitt brustna hjärtan för någon. Den är tom, trasig, död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0