Botten...

Jag gråter...jag har nått botten....jag orkar inte....igår kväll började allt komma tillbaka. Allt bara exploderade, jag gick sönder, jag ser inget ljust. Idag smsade och frågade honom vilken tid vi ska ut till fåglarna . D hade redan varit ute och matat fåglarna och sen skulle vi göra nåt annat imorgon istället. Jag skulle ringa efter kl 12 när hade slutat jobba. Nu ringde och jag grät och bara sa att vet inte om orkar komma ut imorgon. Hela vägen hem, hela morgonen tänkte vad kommer säga till honom. Men klarar inte säga det allt, men han förstod att jag mår dåligt. Jag sa att ska höra av sig senare om ska komma eller inte. Han ville ju att ska berätta men jag orkar inte prata. Nu tänker att ska smsa honom senare och skriver allt detta hur jag har, hur dåligt jag mår. Jag måste hålla mig lugn just nu, snart ska till läkare, skulle äta hemma men fanns inget att äta just nu.Tar det senare. Kl tre kommer J hem, jag ska försöka vara mig just nu och gråta ut allt vad jag har inom mig. Sen på kvällen ska skriva honom, hur jag känner mig, hur nere jag är. Han bara sms att jag berätta vad händer med mig...eller ring att han är orolig för mig. Jag skrev honom allt nu hur jag känner, varför är jag i botten. Han läser nu säkert min långa sms nu ...skrev även att ring inte ,,jag klarar inte prata om det nu. Och stängde av mobilen direkt...Jag är i botten och mår så j...dåligt. Hela mig är sönder just nu...han vet allt nu. Sakerna jag har inte berättat till någon.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0