Det blir ljusare

Sista dagarna har jag varit så himla nere, och mått så dåligt. Men har börjat känna att det blir ljusare och ljusare, och bara vara starkare. Det behövs att tänka på sig själv och att lämna allt negativt bakom, och inte ha nära till de som drar mig till negativitet. Nu håller mig bara till de som visar det som är mina riktiga vänner. Jag har inte många men har i allafall några goda vänner. En av de är ju D. Jag har tänkt så mycket under de sista dagarna, om kan ha kontakt med honom, kommer jag kunna ha med honom vän, men jag har sett och känt just sista tider mer och mer att han är en av de som faktiskt bryr om mig, och är min riktig och nära vän. Och det är viktigt att hålla honom kvar, och våran vänskap. Jag lägger allt det som jag hade, alla de känslorna bakom mig och ska vara mer nu. Idag skulle vi gått ut och plockat plast, men det snöade igår och istället rullade nya talgbollarna till fåglarna. Att nästa vecka gå och lämna de till alla fåglarna. Just nu har vi inte så mycket uppdrag i gruppen,men snart när vinter tar slut kommer det bli mer och mer. Men då har D börjat jobbat på Öland. Han ska börja från aprill. Det känns redan nu så jobbig, att veta att han ska börja jobba där. Skrev honom att kommer sakna honom, han svarade tillbaka att han kommer saknar mig med. Vecka som går, är lång jobbvecka. Igår var på hot yoga. Det var så himla skönt, och givande, men idag hade lite ont i kroppen. Det var varmt men det kändes sen så skönt att slappna av och sova nästan hela natten. Nästa gång bokade nu på fredag, och sen tänkte även gå på söndag efter jobbet. Nästa vecka ska gå också tre gånger, sen ska köpa klippkort och ska ta bara en gång i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0