Det finns alltid hopp...

Igår ringde D och vi pratade länge. Min problem kan vara allt med jobbet att göra, jag trivs inte där, och är alltid stressad. Det har varit länge såhär, efter det vi fick nya husfru, det är allt som är bara upp och ner. Hon är bara så himla jobbigt, och vill inte göra sitt jobb och bara håller på oss allt jobbet att vi måste stressa och hinna städa allt. Jag har en del funderat att hitta annat jobb, ibland känner att kommer ta sjukskriven och känner att jag är på väg att gå mot väggen. Om det blir inga förändringar, ta tar det steget och slutar där. Även idag pratade med D, han ger mig stöd, han förstår mig helt och är orolig för mig, och vill inte att jag ska bli må dåligt. Nu har vi kommit överens att kommer ta paus i gruppen, han har skrivit på sidan och förklarat lite om min situationen , att kommer vara borta just nu. Jag behöver förändra med min jobbsituationen, annars jag kommer inte kunna jobba mer. Och jag kommer inte klara med a kassan. Jag har varit i botten, men hade tur att tog mig upp. Jag vill inte sluta där, men har ingen annan val. Jag kommer att ta upp med högsta chef det, och ska kolla med facket, jag är inte med, men kommer vara med de nu. Det kostar en del i månaden, men behöver den hjälp. Snart ska till yoga, och håller med tvätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0