Det gör ont fortfarande

Det gör ont fortfarande när jag ser andra vara så lyckliga och själv bara ha den falska masken på sig. Jag försöker göra allt att visa att jag mår bra, men innerst inne känner mig så trasig. Det är bara att bita ihop och bara vara den starka tjejen. Det börjar kännas lite mer jobbigare att ha för mycket kontakt med D, och funderar om ska ta lite avstånd av honom. Jag känner att mina känslorna är tillbaka, och det gör en del i min själ när jag är ofta ute med honom och vi pratar för ofta med varandra. Jag håller mobilen avstängd just nu, när är hemma efter jobbet. Jag måste vara stark själv att inte visa min svaga sidan för honom. Om det kommer kännas med tiden jobbigare och jobbigare, kommer jag undvika honom helt. Varför mina känslorna vill inte försvinna, varför kan inte jag bara vara någon dag utan att tänka på honom. Det gör så himla ont. Jag har yoga som jag satsar helt, kommer även hemma med göra meditation övningar och bara inte låta någon störa mig. Fb är problem, jag är helt inne igen, tänker igen att inaktivera mitt konto. Men kunde inte vara så himla ledsen. Jag inaktiverade mitt konto igen, det känns just nu för mycket igen med allt. Jag behöver lära mig att vara stark och undvika det så mycket jag kan. FB....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0