En jobbig lördag

..som började så himla bra, men slutade inte som hade tänkt. För att gick sönder... idag var ute och körde bort de skräp som skulle vi ta bort. Det var jag, D och sen en ny tjej i gruppen. Som D träffade igår, och hon ville följa med. Det kändes så bra att hon kunde vara med. Hon är trevlig, social, hjälpsam. Sen pratade igår D att han ska bjuda mig lunch efter jobb. Ok. Vi åkte, men problem var att hon ville inte alls äta, hon ska ha allt ekologisk osv, hon är så kräsen. Men D att nej, att han ska bjuda henne då också. Sen sa att han ska bjuda mig också, men bara skojade att han behöver inte om han inte vill. Tänkte såklart att han ska betala då för mig också. Sen hade vi ätit, och såklart säger han att ok, Tiina du betalar då själv ju... jag blev såklart så sur...och sen blev han arg, att jag sa ibörjan att han behöver inte ...men sen betalde han för alla. Men blev så ledsen och känslig efteråt. ...att nu swichade honom de pengarna. Vet inte om han kommer märka det nu snart eller märker inte alls. Jag vill inte mer att ha problem med honom och han behandlar mig så. Jag kommer inte klara att hjälpa honom och vara ute nu så ofta. Och nej, jag vill inte heller det. Det är mer och mer jobbig att vara med honom eller med gruppen, det börjar kännas för mycket. Och är redan så ledsen för mitt liv. ...gråter..Hur länge måste jag bara trycka ner mig själv. Det är redan gräns för mig. Jag såg att han skrev i chattan, och skrev bra kämpat , taggade mig, men klarade inte läsa det heller. Han berättade även att han ska till nån fest ikväll, mexicansk. Då är han uppdagen och kommer inte ringa eller skriva mig. Att fråga hur jag mår. Han vet att jag är inte ok. Det är inte det som gör mig sönder. Det är nåt annat som händer med i mitt liv, när jag inte klarar det att se andra att leva ett bra liv, när jag kämpar varje dag med mg själv. Nu stängde av mobilen, och tänker inte alls att öppna det heller just nu. Jag vet att han kommer ringa eller skriva mig ikväll eller imorgon. Han kommer märka även det att jag läser inte heller meddelanden, han är van att jag läser alltid snabbt alla meddelanden. J var på bio idag och nu har hon sin kompis på besök. Hon ska sova över här. Nu ska kolla mina serier en stund tills de ska bli trötta o ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0