Extraledig

Idag blev jag ledig från jobbet. Det finns inte mycket jobb och har kvar extradag, så att fick ledig även idag. Jag och J ska till Ikea Kalmar, till Ikea. Det var jag som tänkte att åka dit och sen frågade J vad ska vi göra, och sa kan vi åka till Ikea?. Hon läser mina tankar. Vi ska inte köpa nu så mycket därifrån, har lånade pengar som är tvungen att använda nu. Hon behöver nya jeans, finns där i en affär, rea. Igår besiktade bilen och det blev godkänt, hade bara rost i en sida, men det är gammal bil och det börjar komma mer och mer. Det känns så bra att det blev godkänt. Jag har lärt bättre att ta hand om bilen. Imorgon kommer jag jobba, och andra ska ut till Verkö, D kommer hämta säckar från jobbet. I helgen samlade lite mer nu. Nu ska skicka en meddelande till läkare, om min kroppstemperaturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0