Inget ljus...

Igår kväll bröt jag upp igen helt. Det kändes så himla illa, att inaktiverade igen min FB, men svarade där att anvnder för mycket fb, inte att det är tillfällig o kommer tillbaka. Jag kom till den punkten när jag kände att klarar inte mer att vara där. När man ser andra ha ett underbar liv, när jag ser någon som jag bryr om, någon jag har känslorna , när någon kommenterar att man är bara så fin och sen kommer hjärta efter hjärta. Det var vändpunkt. Jag skriver om honom....Jag börjar kännas mer och mer att kommer inte klara att träffa honom, klarar inte att se honom. Imorgon vi skulle ut och mata fåglarna, jag vet inte om ska gå eller ska följa med och visa min falska leende.IGEN. På lördag kommer inte jag följa med när i gruppen är alla med. Jag klarar inte att träffa de, klarar inte att se de. Jag klarar inte se någon prata om sitt liv. Jag börjar kännas mer och mer att kommer ta avstånd från alla. Det gör så ont i hela mitt hjärta just nu. Idag jobbar i fyra timmar, sen kommer hem och ska gå till mammografi. Efter det när J är hemma, kommer jag stänga av mobilen...jag vill inte att han kommer sms/ ringa mig. Jag vet att han kommer märka att är borta från FB,och han kommer ringa att bestämma tiden imorgon. Jag har hamnat i botten....IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0