Tänkande...

Det är en punkt i mitt liv just nu, när jag känner att jag måste lära mig ta hand om bättre. Jag mår dåligt, har gjort det redan för länge. Jag behöver lära mig att börja tänka mer positivt och lära mig att lämna allt den gamla bakom och mer leva i nuet. Jag känner att yoga har hjälpt mig en del nu, och kommer fortsätta med det. Jag vill mer av det. Nu vill börja läsa om mer meditation och yoga, tänkte köpa nån bok. Men ska låna en bok i biblan, har reserverat en bok, som känns bra att läsa. Igår skrev på kvällen lite mer med D, han har gett mig goda råd, att börja lära meditera och börja tänka annorlunda. Det är tufft fortfarande men vet att snart kommer jag ut från botten och börjar se livet annorlunda. Bara släppa allt detta som gör ont hos mig, och börja älska sig själv. Snart ska gå till yoga, det blir den vecka 2- 3 gånger, sen ska börja en gång i veckan. Jag lär mig hela tiden och kan även träna hemma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0