Vad är det som händer?

Med mig? Jag började ta temp nu oftare, på morgonen var det ca 34,7 . Nu efter jobbet ar de 35,7 grader. Norm temperaturen är 37. Nu har jag läst lite om det, och det låter inte så bra. Nu ska se om det blir nån skillnaden under närmaste dagarna, sen ska kontakta läkare. Jag börjar bli lite orolig med detta nu. Om jag har blivit sjuk. Men känner mig redan ganska dålig med allt. Idag jobbade jag, men tog det ganska lugnt. Ingen stress idag. Nu ska fixa middag snart, sen ska duscha och ta det bara lugnt. Det känns lite för jobbig med D, jag börjar nu se och förstå att han kan vara ibland så att det sticks vad han sägen. Han vill bestämma och säger ganska direkt vad han tycker, om han inte gillar då kan han säga det direkt. Ibland det faktiskt känns ganska jobbig. Som är liten bi som sticker ....men ska försöka hålla mig lugn. Jag började fundera samt för det, att han har inte haft långa förhållanden, och alla tar slut ganska snabbt. Nu har hon varit ihop med sin flickvän snart i två år, men han berättat att det går upp och ner. Jag vet inte hur hennes flickvän klarar det allt, när han kan bli lite för mycket. Men det är deras liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0