Veckan som går...

Den vecka kommer kanske bli min vändpunkt, det började för jobbigt men börjar mer att tänka på mig själv. Igår var på yoga, warm ying yoga. Det var helt annorlunda än hot yoga. Det var så lugnt och avslappnade, det kändes efteråt så bra. Nu har jag provat de olika, men båda känns för kroppen. Det är värd de pengarna som ska satsa för yoga nu. Idag köpte en yoga bok på maxi, vad extra pris. Finns ställningar, och vill lära mig lite mer om yoga. Samt har jag reserverad en bok från bibblan, om yoga och meditationen. Det kan vara min räddare just nu när jag mått dåligt för länge. Jag vill nu lära mig mer meditationen, det kommer kännas annorlunda, när man kan lyssna bara sin själ, och inte tänka på annat. Det kommer ta tid. Samt har jag börjat att leva ett bättre liv, stängde av FB, men känner att missar en del, men om jag känner mig redo, kan jag gå tillbaka. Det känns bara att jag mår dåligt när jag ser andra dela sina inägg, om sitt liv, varje steg. Det gjorde jag själv ofta, och sen man bara väntade, vem ska "gilla" inlägg. Nu känner att inte dela om sitt liv, nästan allt. Jag började i början av året, har inte delat så mycket just om mig. Sen funderar att ta ner att kolla på tv, och kolla på filmer på nätet, Det tar också tid. Samt mobilen, som kollar hela tiden. Men har börjat att stänga av mobilen oftare nu. Kvällen, klockan är över åtta- läsa lite boken, kolla på tv, och sen ska ta en stund för mig själv-meditation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0