Det kommer bli bättre

Sista vecka har varit så jobbig för mig, att har kommit så många tårar. Men har en nära vän, D, som ger mig goda råd alltid att må bättre. Utan honom skulle jag varit i botten. Jag börjar känna mig bättre. Med mitt liv jag lever. Just nu handlar det mycket jobb, det är svårt att hinna med allt där. Men försöker att ha ett system att göra mitt bästa. Jag vet att klarar det. Snart är det semester, hade bokat en resa, som skulle avbokad. För att den familjen avbokade sitt resa, de som skulle bo i min lägenheten. Jag hoppas att hittar någon annan, sista utväg är en kollega som kan kolla katterna. Om skulle avbokad hostel, skulle förlorat ca sexhundra kr, de skulle får bara pengarna. Det funkade inte för mig. Vi ska åka till Polen. Nu har jag det sista tandläkare kostnaden, att får ihop, att började redan ny söka lån. Jag kommer får den, men vill inte ta den. Men har akut läge just nu. Snart ska till jobbet. blir en tuff dag även idag, när har en person mindre, och måste jobba extra hårt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0