Det löser sig...

Det löser sig nu med min orolighet att åka iväg utan att ha någon som skulle bo här. Nu fick en annan bokning, inte exact datumen, men det är närheten En dag innan, en dag innan vi ska hem. Och nu bokade en liten trip till Göteborg för en dag innan Polen resa. Det känns nu lugnt. Det blir resande här i Sverigen mest. Att planera allt nu, inte lätt när man har för mycket på jobbet. Jag kämpar vidare, det är tufft. Nu hoppas bara att den andra tjej kommer höra av sig idag eller imorgon och kommer jobba imorgon redan. Annars blir det jobbigare för mig att jobba nästa veckan. Men är stark och jobbar för min semester nu bara. Jag, som trodde inte att vi kommer iväg nu, men kommer vara borta nästan en hel vecka. Det vet man inte än, vad kan hända mer. Det finns alltid hopp. Igår fick mejl, och blev plats 7 i den sista lägenheten, fick inte lägenheten, men finns hopp för andra lägenheten, en till som är ute och ligger ganska bra just nu, att är helt säkert att kommer även till visningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0