Efter regnet kommer solen

Det finns alltid hopp. Man måste tänka positivt. Just nu vill får ut allt negativt som finns inom mig. Det finns för mycket som jag tänker på. Hur kommer man må bättre...…..tårarna bara som kommer. Jag är för trött att vara här ensam hela tiden. Jag känner att behöver komma bara ut härifrån. Jag måste bara börja älska mig mer och tänka vad är bäst för mig. Jag vill inte tänka på jobbet just nu, men det är en del av mitt liv, och vet inte vad ska göra. En del av mig säger att lämna den jobb jag har, en del säger nej. Efter den sista dagen jag var på jobbet fick jag nog, och börjar mer att vara fundersam om jag vill vara mer där. Jag såg nu hur jag blev behandlad, och såg även nu att hade blivit ledig de dagar jag sjukskrev mig., dvs att kommer inte får pengar för den dagen jag har rätt. Men kommer denna ifrågasätta direkt när kommer till jobbet. Om man bara kunde hitta snabbt ett nytt jobb. Jag har ansökt nu några jobb och väntar bara att får komma till intervju. Att bara får komma vidare med livet. Att inte jobba att leva utan leva livet fullt ut. Men min ekonomi är dålig och behöver ett jobba att bra betalt. Jag har semester och tid att fundera på det lite mer. Idag lånade en ny bok, Healingkoden. Sista tiden vill läsa lite mer annorlunda böckerna. Att läsa att må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0