Förbannad och arg

...är jag fortfarande på min vän D. Han skulle hämta några säckar från mitt jobb, och han skulle höra av sig, men kunde inte får kontakt med mig, sen ändrade planer. Sen skulle jag tagit med efter jobbet, och han skulle kommit till stan, men sen såklart smsa att han hinner inte, att han är ute och handlar, att jag ska gå hem att han kommer hämta. Då kokade jag helt...vi smsa hit och dit, sen han ungefär att han kommer köra förbi, svarade vet inte när är hemma, att behöver frisk luft osv. Sen ringde och ljög ihop att är istan, och har inga säckarna med, han blev så klart arg. Ibörjan bara var är du, vart i stan är jag. Efter det ok, sen smsa igen sorry att jag blev arg osv, han var stressad, sen ungefär att han ska ringa senare , men stängde av mobilen. Jag kan inte prata med honom, har inte heller varit på FB. Jag är trött att bli behandlad så illa. Jag kan inte heller träffa honom, jag klarar inte det bara. Det känns för mycket just nu med honom. Jag kommer hitta på sakerna nu hela tiden, att inte träffa honom. Inte svara på mobilen heller, eller smsa. Jag börjar bli trött på honom faktisk snart. Imorgon är ledig och ska försöka inte använda mobilen, han kommer säkert kanske vilja ha säckarna nu imorgon. J sa idag att hon vill följa med till visningen nu. Det känns för mig tryggare att hon vill följa med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0