Helt knäpp i huvudet

...har jag blivit på jobbet. Det har varit fruktansvärt mycket på mina axlarna. Att jag låt mig nertrycka såhär. Att denna andra tjejen ska jobba de veckorna så lätt. Men kommer göra såhär att hon kommer ta en del arbete som jag har inte hunnit göra, nästa vecka kommer inte jag göra som jag har gjort nu. Det är så orättvis att just nu känner att nej, det är gränsen jag har nått, och dags att hitta annan jobb. Jag kommer inte jobba kvar nästa sommaren. Jag känner mig själv bäst och nej, jag är inte så dumm i huvudet att de högre chefar kan använda mig som slav. Det är nog nu. Idag fick jag ledigt men det kommer i mobilen redan sjukanmälningar.. Idag ska inte orka göra så mycket, jag kan inte jobba hemma och fixa nu på en gång. En sak i taget bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0