Jag ser ljuset...

Det har varit mina svåraste dagarna nu,när jag var i botten. Men ser ljuset och hoppet. Och lyssnar nu bara mig själv. Bara att låta allt just nu på sidan och bara göra det att mår bättre. Stänga av allt från jobbet, att tänka just på det gör mig mer illamående. Igår sökte ca 3 jobb, och idag skickade en till ansökan. Jag vet att kommer får nytt jobb innan ska tillbaka till min gamla jobb efter semester. Ingen som kan köra på mig mer som har fått i fredags, när nådde min gränsen. Det visade nu att bara det att jag hade en gräns och det gick inte mer att pressa mig...men vill inte tänka på det just nu. Jag behöver tid att tänka genom just nu. Det kommer bli bättre med allt. Besviken just nu att ingen av mina arbetskollegor inte undrat hur jag mår. Det gör så ont att tänka på det. Men nu förstår mer vem är mina riktiga vänner. Imorgon vi ska ut till Verkö igen. Det kommer en ny kille att följa med oss. Och sen har vi fått en till tjej i gruppen. Det är kul att vi blir mer. Semester börjar nu på riktigt men det började inte som hade tänkt. Nästa vecka är vi hemma, men ska försöka vara ute ofta, och kanske ska åka till Ystad saltsjöbad nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0