Ledsen ...

...är jag fortfarande. Det känns just nu så jobbigt, med allt, hela mig är bara så trasig. På morgonen loggade in på Fb, nu har inte varit online ca 12 timmar, och tänker låta det vara. Jag trodde att han kommer höra av sig och fråga mig, hur jag mår. Min vän D, det har han inte gjort det känns att han faktisk bryr inte om mig...jag kommer inte heller att skriva honom eller ringa. Han kommer säkert att skriva i gruppen om nästa veckans uppdrag, och vilka dagar man kan vara med. Jag kommer inte läsa de meddelanden, och inte heller att skriva något. Jag börjar känna mig att vill inte mer att vara i hans gruppen, det tar för mycket min energi och tid. Jag är mest ledsen att vara ensam hela tiden, att inte ha någon som kan lyssna mig, bara att får ha någon i närheten, det gör så ont när jag ser alla andra ha någon. Det är för tufft, jag klarar inte det. Och ja, jag börjar känna att mina känslorna kommer sakta tillbaka, och vill hålla avstånd av honom nu. Jag trodde att han kommer skicka meddelande, och skriva hur jag mår. Han vet att behövde någon som kan lyssna mig, jag ville inte höra a sig till honom , för att han har eget liv med henne, och inte bryr om mig. Jag tänkte hela dagen om han kommer höra av sig, vad kommer svara honom...men just nu känns att nej, han bryr inte om mig som vän....Det är bättre att hålla avstånd helt av honom. Snart ska åka till stan, först träna, sen ska åka kolla var ligger Musikgatan, sen ska försöka tvätta bilen också, sen ska åka och hämta J på flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0