Nu är det gjort..

Jag kunde inte mer och skrev till honom hur jag mår, och varför. Nu vet han. Såklart vill han hjälpa mig och ja, han tryckte mig en liten del ner nu. Han skrev ungefär att det är eget ansvar hur man mår osv. Jag tog det illa upp och gråter.... det blev inte bättre just nu. Det gör just nu mer ont i hela mig. Jag försöker att inte mer skriva med honom om det. Nu har bokat resa till Polen, båda båt och hittade en hostel nära stranden, och inte längt från tåg heller. Det känns bättre att har fixat den delen nu. Det kommer kosta extra för mig 800kr, men det liten del är inte så farlig. Det skulle bli dyrare om ville stanna här i Sverige. Idag ska städa lite hemma, om jag orkar, sen har tvättstuga och sen åka kolla lägenheten. J ska följa med,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0