Nu nådde jag gränsen...

...med jobbet. Att sjukskrev mig igår kväll. Igår bröt ihop helt, det blev för mycket att sprang ut och gråt ca en kvart tills jag samlade mig igen att komma in att jobba klart. Det var fruktansvärt känsla, jag kunde inte mer vara. Efter jobbet anmälde mig sjuk direkt och smsa till chef, som blev arg på mig redan när hon ringde på morgonen och kunde inte prata med henne, att lade på. Så att nu vill hon ha ett samtal när kommer tillbaka efter semester. Jag har ingen aning just nu vad hon pratade till personal, men är nu helt förkrossad helt, att kommer bli av med min tjänst. Men har redan börjat söka nytt jobb. Jag har ingen lust att gå tillbaka. På måndag ska anmäla mig frisk och har redan nu börjat att söka nytt jobb. Jag vet att kommer hitta något. Det är förändringar som jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0