Semester fortsätter.

Semester fortsätter men det börjar kännas att nu är det semester. Imorgon åker vi i väg. En familj kommer bo här i tre dagar. Vi ska mot Göteborg först, sen ska till Polen. Det känns bra att kunna åka iväg. Jag började packa sakta, men är svårt. Vädret blir svalare, och måste tänka på det, om det blir regn där. J är alltid så sent, hon har inte än fixat sina kläderna i garderoben, allt ligger på golvet och jag ska inte städa upp det. Jag vet inte hur ska göra med henne, att hon kan se det hur stökig det allt är där nu. Snart är klart med min bok som lånade. Healingkoder heter det, mycket att gå genom, det var just det jag behövde mest att läsa, nu hoppas att även det ska hjälpa mig att bli mer positiv och komma över allt stress som finns inom mig. Det känns att jag har börjat hitta mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0