8 år...

….har gått när jag blev lämnad, när jag blev " ensam" Det känns just nu så jobbigt, jag trodde att hade släppt det, men dumma jag som loggade in på FB , och såg en gammal inlägg. Det gör så ont i hela min kroppen just. Just nu behöver jag någon som kan bara krama mig och bara säga att alt blir bra....Igår lade upp en inlägg via insta, var skrev ungefär dagen som jag behövde någon som kunde lyssna mig, och såklart kom D kommentera att jag finns ….jag svarade bara att jag vet. Vad tror han ,att kommer prata med honom. Han , som har en eget liv, han som är uppdagen, tror han att kan prata med honom, hur jag mår, hur jag känner, hur trasig är jag, hur jag saknar någon i mitt liv, hur jag gråter, hur jag känner när ser alla andra se lyckliga ut.....Det är ett helvete bara som jag går genom just ….Jag försöker komma ur i den hål, i botten var jag befinner mig just nu. Mitt hjärta är inuti trasig. Jag känner att jag kommer undvika allt i mitt liv just nu, att vill vara bara mig själv. Imorgon kommer J och måste visa min starka sidan, om jag bara inte bryter ihop när kommer hämta henne ….

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0