Byta bostad

Igår upptäckte att hr fått visningen. Det är en 3a, i Lyckeby. Det känns redan nu att kommer får den lägenhet, men har inte sett den än, är på plats 8, och inflytt redan i juli....Jag kommer inte klara att betala dubbelhyra. Jag har gjort redan den tidigare. Det finns nu hela tiden i mina tankarna, att tänka på det. Att kanske nu är det min tur. Jag vet inte just nu ingenting. Men funderar att mejla till min hyresvärd först, om det är tre månaders uppsägning, samt om jag måste hitta själv hyresgäst. Det är brist på bostäder, och jag är helt säkert att hittar någon säkert. Det skulle vara så skönt om man skulle kunna flytta till en trea....J skulle får en eget rum äntligen. Och vill inte tänka mer på det att söka lägenhet, och mer att flytta. Men inget som är hundra säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0