Det blir bättre med tiden...

….det är livet. Det tar tid att får på plats de sista bitarna i livspusslet. Det finns alltid en lösning. Livet är inte alltid dans på rosor....det känns just nu i mitt liv den period när jag är i botten, men tänker att det blir bättre, bara att ha tålamod. Idag är det redan torsdag, igen en vecka som går för snabbt. Imorgon kommer J sluta mellanstadiet. Hon är en riktig tonåring nu, hon är en tufft tjej, men jag har märkt att vissa dagar är hon nere. Men samtidigt ser jag henne att hon söker hos mig sällskap. Hon har alltid hållit lite avstånd av mig. Jag ska ge till henne en liten present, har köpt lite grejerna för henne. Nästa tisdag kommer hon åka redan bort till sin pappa. Helgen tänker jag umgås med henne nu mycket. Jag är ledig och vill visa till henne lite mer kärlek, att jag finns här för henne. Det är jobbig period, mest i mitt eget liv, men också ekonomiskt. Jag betalar några räkningar nu direkt, när lönen åker in imorgon, sen tar jag sakta. Hon kommer vara borta i två veckor, kan spara en liten del på maten. Imorgon hoppas att får svaret om denna lägenheten nu. Nu håller på med tvätten, J är fortfarande i stan. Hon har köpt någonting, jag vet inte vad. Men tror att något tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0