En dag i taget

Nu har jag varit på lägenhet visningen. Det såg helt ok ut, och lugnt område. Det känns att kommer får den lägenheten. Det bara känns så. Jag kom hem och tackade redan "ja". Senast på fredag kommer jag säkert får veta det. När hyresvärd berättade att förra gäst håller på flytta, då undrade att det måste betyda att finns ingen som vill flytta dit.... De skulle haft redan månader tillbaka den visningen. Säkert hade de, men alla tackade redan " nej" och nu kanske de erbjöd till nästa sökande i kö. Jag vet att kommer får den lägenheten. Nu har lite ledig tid, ska städa toaletten hemma, sen ska lagga lunch sen ska till gym, men innan ska lämna boken tillbaka och lånar en ny bok att läsa. På fredag jobbar jag bara i två timmar, sen har J-s skolavslutningen. Efter det tänkte fika med henne i stan. Sen har vi frisörtid för henne. Hon vill äntligen klippa lita sina hår. Mina hår börjat nu växa, men ska inte än till frisören, låter lite mer att växa, sen ska klippa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0