En mycket ledsen tjej...

,,,känner jag just nu. Jag färgade mitt hår och får ofta många kommentarer att det passar fint till mig. Men vill inte ha så ljust, men ska vänta att får färga med växtfärgen. Igår kväll bröt jag ihop helt...när fick tillbaka min bilnyckel. När jag såg D med sin flickvän. De flyttade igår. Det gjorde så ont denna gången. Att känner att de känslorna tar över allt just nu. Jag kom in och började direkt gråta. Jag stängde av mobilen...jag kan inte ha den i min närheten just nu. Så illa mår jag just nu. Även nu när jag skriver här mina känslorna, tankarna gråter jag, alla tårarna bara kommer....Jag vet att måste vara stark. Men ensamheten tar allt mina kraft just nu att vara lycklig, att se bara alla andra vara tillsammans, jag klarar bara inte det... Idag tänkte ta en sväng till stranden, ska får ser hur länge jag klarar att vara där. Om det kommer mycket folk, kommer inte klara att stanna så länge. Jag vet en ställe, var jag förra året, med det är vid stenarna, och mycket hårt att ligga där. Men ska gå dit snart, vid klockan 10 tiden redan. Sen går även till gym senare på kvällen. Jag känner att behöver träna igen som vanligt. Tre dagar veckan är just nu en måste. Jag börjar se lite skillnaden redan nu, jag ser mina armmuskler, de har börjat växa. Det känns bra, men det är ibland för tufft. Det går jobbigt på jobbet just nu, när vi har sånt press bakom. Allt känns i kroppen. Det måste hända förändringar, det ör inte bara jag som tänker så. Det är alla andra med. Om tre veckor kommer jag ha semester, så skönt. Jag försöker fortfarande att får uthyra min lägenheten, men det går inte så bra. Kanske har tur när det är Skärgårdsfest. Fyra veckors semester, har inte planerat ingenting. Men funderar att åka nere till Ystad någon dag till stranden. Frågan är bara om J vill följa med. Sen tänkte kanske ska åka till Malmö någon dag bara med tåg.Allt är öppet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0