En sista veckan...

...utan J. På måndag kväll är hon tillbaka. Det känns skönt att hon kommer vara hemma igen, men samtidigt känns det bra att får lite egen tid. Tiden har gått så snabbt. Jag har jobbat mest tiden, men helgen vill ta det så lugnt som jag bara kan. Om man skulle ha nån vän att umgås, men det har inte jag. Alltid ensamma...men försöker inte tänka på det. igår gjorde en dumhet, jag vet inte varför, är det saknandet efter någon så stor....öppnade konto på badoo,men klarade bara max kvart tills raderade konton. Jag kan inte mer. Snart ska till jobbet. Sen ska stanna lite i stan, ska lämna tillbaka en bok, och hämta en annan. D vill ha bilen , redan ikväll. Vi bestämde att kommer höras av vid klockan 16 tiden., när jag slutar. Han sa att de ska ta de stora möbler redan ikväll. Imorgon hade tanke att ska till stranden under dagen, men ska inte stanna för länge. Det kommer inte jag att klara. Det blir upp till trettio. Men ska sola lite. Det behöver jag, men har min solskydd. Idag beställde en serum för ansikte. Jag känner att behöver göra något åt mina pigment prickarna, läste innan om den serum och hoppas att det kommer hjälpa mig. Jag har börjat känna lite mer nu att börja ta hand om mig själv lite extra. Om tre veckor kommer äntligen min semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0