Helgen

En ledig helg och mår dåligt. Allt känns så jobbig igen, att vara ensamma och se alla andra se glada...jag vet inte hur kan komma över det tänkande och de känslorna. Igår jobbade och kollade blommorna och träd och såg en som trodde att var död, inga gröna blad, och grenen hade klippt...och tänkte fråga D. Jag tog bilderna och skickade honom och frågade. Och såg att han läste och skrev inget tillbaka. Det är inte lik honom, att han svarar inte. Det är jättekonstig Men försöker ta det lugnt, det är ingen ide att tänka att han bara bryr inte om det vad jag frågade. Han kanske bara glömde bort det. Han har sin syster på besök. Den vecka har varit en vändpunkt för mig. Jag började träna på gym. Nu har vi varit i två gånger i denna veckan, nästa vecka ska satsa kanske tre gånger. Det känns faktiskt så skönt att komma i gång. Det går sakta just nu, men börjar att känna mig lite starkare. Det finns tjejgym , det är liten men helt ok att träna. Bara måste nu komma någon planering av träningen, att inte bara ta lite de och lite det. Igår tränade mest underkroppen, nästa gång ska ta underdelen. Jag känner själv att måste träna just mage mycket, har för mycket fett där. Jag har inga planer för helgen, men tänkte försöka ta Jennica ut. Ta en promenad med henne, hon behöver röra sig lite mer. Samt ska beställa klänningen åt henne. Sen måste boka flyg till henne också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0