Jag klarade det jobbigaste veckan

Det var en tuffaste helg i hela mitt liv, på jobbet. Jag klarade det, men det känns i kroppen. Tur att kan vila nu i två dagar. Jag gjorde mitt bästa. Jag hoppas att det kommer inte mer hända. Helgen var den amerikans/ svensk sångare här i Karlskrona, jag jobbade såklart båda kvällar , men lyssnade honom vid fönstret. Sen bara i skojs skulle skrev honom, tackade för fina konserten, han tackade tillbaka, och sa att imorgon sjunger han igen. Jag skrev lite mer med honom, men lite försiktigt. Sen nästa dag såklart jobbade över, men lyssnade igen vid fönstret och klappade ..sen började folk också klappa händerna. När jag var klar, gick hem, trodde han hade slutat, men nej det var inte han.Då gick dit, men höll lite utanför, hade cykeln. Njöt när han sjöng,klappade sen passade på och visade tummen upp när han tittade på mig. Han såg mig, och blev glad att kom dit. Men stannade inte så länge. Sen skrev lite till, och han skrev att han såg mig. Men det var trevligt att kunne se honom. Han är ung kille, men tror att han är född här i Sverige, han kunde svenska. Men vet att han har ju flickvän, en modell, ser ofta bilderna med de tillsammans. Jag funderat sista tiden så ofta, att bli ljusare i håret, och frågar runt här och där. Vissa säger ljust , vissa mörkt. Och just nu sitter här och håller på att ljusa upp mitt hår. Det kommer bli i början åt orange. För att hade henna senast , och det kommer ta tid att ljusa upp. Men skulle vilja ha inte helt blond, någon ton som karamellfärg, askblond, lite som ljusbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0