Ledig onsdag

Jag sitter hemma här, håller på med tvättstugan, lyssnar spotify, gör inte så mycket. Nu börjar sakna att bli ljust i håret , vet inte om ska färga eller inte. Jag vill bli ljusare, men samtidigt är inget fel med den färg jag har. Nu frågar runt här, åsikter är olika. Om ska färga, måste jag bleka hår först, då kommer jag bli i förta hand kanske orange, eller kyklinggul direkt. Jag vet inte vad ska göra. Det är svårt . När tvätten är klart , tänkte åka ut till Verkö, så länge sen jag var där. Jag behöver lite luft där och samla lite ny energi. D var där igår efter jobbet,, och hade plockat skräp vid kusten. Han skulle vara nu fullt upp, och han ska iväg till Gottkär nu i några dagar. Nästa helg kommer de att flytta. Och vet inte än om ska får den lägenheten eller inte, inget svar än, hoppet finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0