Måndag

Uppbokad. Idag har mycket att göra. Snart ska till tandläkare, sen lämna bilen till verkstaden, sen träna, igen till tandläkare, sen hämta bilen , sen i skonan vernissage. Jag hinner inget att göra hemma. Tiden bara rinner i väg. På onsdag morgonen har jag visning. Förra veckan var plats 7, nu har åkt ner till plats 8. Hur kan det vara möjligt, någon som tog min plats. Men känns att jag kommer får den lägenheten. Det känns bara så. Igår började undvika FB, tills fick meddelande av en arbetskollega. Jag fattar inte varför skicka meddelande via messanger, inte via sms. Det börjar bli jobbig. Men har inte loggat in efteråt. Så att nu är det snart en hel dag. Och det går bra. Annars är jag hela tiden där, och kollar runt, och är ledsen och besviken på allt. Samt hade mobilen avstängt hela kvällen. Jag känner att vill inte heller prata med D, vet att han kan ringa mig. Den vecka jobbar han i sex dagar, så att hoppas att han ringer inte under dagen. Han kommer säkert märka det att det har hänt med mig nåt. Det känns bara så jobbig med allt. Den känsla kommer, ensamhet... Idag kommer jag bli ca tiotusen kronor fattigare. Tänk att har lagt ner till tandläkare ca tjugotusen, och mest bara kredit. Nu kommer kredit vara noll, och måste betala varje månad minst tusen kronor. Det blir tufft. Men klarar det , jag vet. Jag måste vara positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0