Midsommarafton

Nu är det här. Jag sitter bara hemma och gör allt möjligt. Tv på, skriver här och lyssnar Jamie Myers , trodde inte att han kunde vara så himla bra sångare. Jag har sett först att han bodde på vår hotell, sen började jag följa honom på instagram. Och imorgon och på söndag kommer han sjunga utanför hotell. Kanske kommer han bo igen på hotell, vem vet. Imorgon kommer jag märka det. Jag provade hemma att bleka håret, med c vitamin och allt möjligt. Jag vill inte helst att bleka med vanliga blekning. Första gången funkade bara lite lite, bara några slingor märkte jag. Nu tänkte prova igen, lite mer c vitamin och samma grejerna. Hoppas att det funkar lite mer idag. Jag vill bli ljusare. Jag kan ju tänka att bleka, men det kommer slita håret en del. Men inpackningen hjälper det en del. Jag vill ju inte helst bli ljust, lite mer ljusbrun, karamellfärgat, dt finns såna naturliga växtfärger med, har kollat upp även de redan. På jobbet är det för mycket. Idag jobbade över ca två timmar, utan rast och var helt slut efter det. Det blir hela helgen så tuffa nu. Tisdag är jag ledig men vi planerar att gå ut med gruppen. Nu behöver jag vara uppe med mina skum i håret ca två timmar, minst. Sen kan jag skölja av. Men det är midsommarafton och kommer inte sova så bra heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0