Tankarna

Alla de tankarna som snurrar i min hjärna...det börjar kännas igen för jobbig. Jag vill stänga av mobilen, vill inte prata med någon, ingen kontakt. J är i stan och måste ha mobilen på. Hon sa sist att hon kommer hem senast klockan 21, frågade om det var ok. Det är ok för mig, hon är med sina kompisar. Det känns bra att hon är med sina vänner. Imorgon kväll kommer hon åka till sin pappa. Hon har inte än börjat att packa, alltid i sista dag. Igår hade personalfest, stannade inte till middag, jag glömde ju skriva mitt namn, och en av mina närmaste vänner inte skulle heller stanna...men såklart ändrade hon. Jag fick veta det senare, men bryr inte om hur trevlig de hade. Jag ville inte umgås med folk som ger mig negativa viber...nej tack. Nu tänkte lagga middag till mig, sen ska gå till stan, att träna. Jag följer mina tre dagar att träna. Igår var ute och sprang, inte mycket men ca två km. Jag bara kände att behövde att komma ut lite. Nu är J snart borta hemifrån och kommer vara ensamma...det kommer kännas mer ensamt nu när jag är " ensam"...det kommer kännas extra tufft och vet att kommer vara ofta ledsen och tårarna kommer...men jag är stark. D frågade igår, om han kan låna min bil efter nästa helg, de ska flytta ju till stan. Jag frågade om det var bara en dag, och det var bara lördag, det var ok för mig. Den helg blir min den enda helg jag är utan J, och vill inte stanna hemma helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0