Träningen

Nu börjar jag satsa på träningen extra. Jag känner att kommer må mycket bättre när har kommit i gång. Det känns fortfarande jobbigt att komma igång. Nu tänker mer och mer att börja träna med vikterna. Jag behöver bli starkare. Idag ska gå till gym innan jobbet, ska träffa sen kompis där. Om hon hinner samma tid eller inte, vet inte än. Men gör inget. Nu funderar att börja skriva en sk träningsbok att vet vad jag gör och hur. Jag har ju en bok, men vill lite mer att träna. Bara att hitta en träningprogramm att träna efter . Igår ringde D, vi pratade lite. Han ska ut på torsdag till Verkö och frågade om kan följa med. Jag är ledig och svarade att kan följa med. Nu ska äta innan ska klä på mig, det blir varm veckan, redan nu ca 20 grader, var ute redan med korta shorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0