Upp och ner

Allt går bara upp och ner. Idag kände helt kört på jobbet, tårarna doppade. Allt var bara så mycket. Jag tänkte hela tiden att varför måste jag vara ensamma, varför har inte jag någon, varför jag ser runt om mig alla glada och lyckliga. Bara varför varför. Sen tänkte stänga av mobilen senare på kvällen. Visste att D kommer ringa, ville inte alls att prata med honom, med ingen. Mina negativa tankar...och sen på jobbet när städade den sista rummet, slog jag min stor tå vid soffan, så illa att gjorde så himla ont. Sprang ner och hämtade is, jag hade så ont och hade smärta, men höll ut allt. Det är bättre nu men fortfarande gör det ont, om det kommer bli nu imorgon svart min tånagel....efteråt tänkte att det kanske var straff för det vad hade tänkt innan denna händelsen. Att tänkte så negativt. Hemma ringde D, svarade , vi pratade en liten stund, om mest att han var ute på Verkö...och sen frågade han om jag saknar honom...svarade ungefär att jag saknar honom hela tiden.Han menade lite som skoj, mellan vännerna, inget mer säkert. Sen skrattade vi. Imorgon kommer han ringa igen, på torsdag ska vi till Verkö tillsammans. Det finns en del av mig som gör ont i hela mig, när tänker så mycket negativt att mår dåligt. En del av mig kan vara positiv en del negativ under vissa stunder. Men det går över, det finns en röst säger till mig att allt blir bättre med tiden. Att det allt är över snart. Jag måste ändra mina tankar och vara mer positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0