Jobbhelg

Jobbhelg är över, men ska jobba även imorgon. Sen är jag ledig på tisdag. Den vecka började helt ok, men igår var den jobbiga dagen. Jag hoppades att kan släppa den allt bakom, men bröt ihop igår kväll och tårarna bara började rinna. Det gör fortfarande ont att tänka på det, saknande är för stort. För några dagar sen såg en kille springa, våra blickar mötes en liten stund och nu börjar jag tänka på honom. Kommer jag träffa honom mer....varför började tänka på honom. Han såg ut trevlig, han sprang förbi mig efter jobbet bara. Det kan bara tid att visa, om vi kommer ses igen. Det är bättre att inte tänka så mycket på det, på honom. J blev sjuk igår, ont i halsen, hon är helt slut nu. Hon kommer stanna hemma imorgon från skolan, om hon blir inte bättre. Jag måste se nu om jag kan börja sälja lite grejerna hemma, jag behöver pengar, min pengar är helt slut redan, jag lade upp annonsen på Fb grupper, armband men ingen som vill köpa de..var en som skickade meddelande , men när skrev pris, ville hon inte köpa. Nu ska försöka på tredera, sen ska sälja J-s kläderna på tradera. Hon behöver nya kläderna,hon sa nu att hennes kläderna är för små. Hon ville inte säga det till mig. Hennes kläderna har varit i ca en månad i garderoben i den blå säcken...jag fixar inte det åt henne. I två dagar kunde jag vara borta från fb. Nu ikväll loggade in igen, gillade några D-s inlägg bara. Han ska åka hem imorgon, han var i sitt landställe i Gottkär helgen. Igår började jag kolla olika hyresvärdar här i stan, och anmälde mig igen bostadssökande. Jag vill flytta härifrån så snabbt jag bara kan, vill inte stanna här mer. Nästa torsdag kommer hyresvärd besöka här, ska får se vad de kommer säga om det blir nån renovering under närmaste tiden eller inte alls. Jag söker hela tiden och anmälen, men inte kommit så långt, är i kö plats mellan ca 22-60. Det tar i några år att komma får via Karlskronahem nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0