Ledsen...

....hela tiden igen. Nu på kvällen känner mest så ledsen. Jag visar inte ut hur jag känner, hur jag mår. Jag vill inte ju att andra ska börja fråga allt hur jag är. Jag är stark och visar inte ut den sidan av mig. Jag måste vara det att leva vidare. Det bästa att vara glad och lycklig är att släppa det gamla, och börja vara mer i nuet. Det är skitjobbig. J är för jobbig, hennes kläderna bara ligger i garderoben, hon ska göra det helgen sen vidare nästa vecka. Minst en månad har det varit såhär. Jag är helt slut på det. Nu börjar sakta att sälja sakerna, det är inte lätt att får sålt allt nu. Idag fick sälja J-S loombands, tog bara 50 kr för allt. Nu säljer på fb hennes två tunna tröjor, jackor. Det blir svårare att sälja , ska lägga upp även på tradera. Jag hoppas ju att kan sälja någonting. Nu har uppe där alla armband, har fått visningar, men inte än bud . Det kommer bli nu tuffare ekonomisk. Men måste tänka positivt att klarar det mörka tiden. Nästa vecka ska får veta om hur mycket skatt får jag tillbaka. Hoppas att blir lite, kanske mer än förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0