Orättvis

Jag börjar känna mig igen så nere, med hela mitt liv. Jag hatar den tiden när jag känner mig så ensamt och känner mig oälskad. Tårarna bara kommer ....det gör så ont. Jag vill inte prata med D heller just nu....jag har de känslorna kvar och vet inte hur länge jag klarar med de. Det bästa är att helt undvika honom, men vi är vänner. Han pratar om allt med mig, han ringer ofta, nästan varje dag vi pratar med varandra. Varför gör han det själv. Jag är bara en vän...han vet att har haft de känslorna, men han vet inte att de är kvar hos mig. Han kommer säkert ringa mig idag, eller meddela. Imorgon vi ska ut, plocka skräp, det är planen. Men stängde av mobilen, vill inte prata med honom, men måste göra det. Jag saknar någon bredvid, sakta ser några tecken som kanske är meningen. En kille utanför jobbet med hunden, har fastnat på honom. Jag har sett honom en gång själv, men två dagar när jag jobbar. Vem är han? Är han ensam? Är han singel? Finns det någon för mig. Just nu tänker inte ha mobilen på. Och helst inte heller FB i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0