Tankar

...som snurrar i huvudet. Jag tänker så mycket på allt just nu. Hur kommer livet se ut ? Varför är jag ofta negativ? Varför är jag för ofta ledsen? Varför känner jag mig så ensamt? Jag vill inte vara det, jag önskar ha någon i mitt liv... önskar att ha någon i närheten. Jag är för trött att vara ensamma... Igår läste jag nån inlägg på FB, om oxen . Det stod att det kommer vara förändringar i mitt liv, och även att kommer träffa min stora kärlek, att nu är det nån som släpper in i mitt hjärta och han kommer att stanna. När man läser om det kommer jag mer att tänka på det, och drömma om det. Det gör så ont att se andra att ha någon i livet. Det är ingen som vet hur jag känner, jag pratar inte om det så öppet. Jag gömmer alla de känslorna bakom min " mask". tårarna kommer bara. Det bästa är att inte tänka på det så mycket. Ibland vill jag bara åka iväg och vara bara någonanastans. Bara stänga av mobilen, ingen kontakt med världen. Nu vill x att J ska åka till honom när det är påsk. Då kan jag vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0