Tuffa perioden

...känns nu att börjar. Med ekonomi... Igår var igen hos tandhygienist, jag betalat nu halva priset. Det känns helt ok, nu tänkte att efter det kan börja med min behandlingen med de tre tänderna. Och nu har fått nya tiderna till tandläkare, som vill fixa något annat innan dessa, det kommer kosta sju-åttatusen...jag blev så ledsen när såg de priserna, tur att frågade de när fick de tiderna. De här kommer jag betala för kredit, men den stora behandlingen kostar ca artontusen. Det är så mycket pengar... bara att bita ihop och överleva. Det kommer börjas i slutet av maj. Och kommer inte hinna betala av min kredit att använda det pengar. Men försöker ta det positivt, jag kommer klara det. Jag är helt säker att min mamma kommer skicka pengar till mig för födelsedagen. Jag vet men det kommer inte räcka, men som sagt kommer klara det. Jag har ingen annan val just nu. Jag kommer behöva att klippa mina hår innan sommaren. Det ser ut så tråkigt. Jag vill ju börja växa nu mina hår. Jag har en ide att ha de axellångt, att kan ha olika frisyren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0