En ledig vårdag

Idag är jag nästan ledig från jobbet. Kl14-16 har jag utbildning på jobbet. Innan dess ska med en tjejkompis till gym, jag ska börja träna nu äntligen igen på gym. Jag känner själv att jag behöver det. Just nu håller på med tvätten. Såklart hinner inte torka alla kläderna, men ska torka hemma här på balkongen. Jag upptäckte jennica mobilräkningen, det är uppe nästan femhundra. Hon beställt internet ca 4-5 gången. Nu hittade en billigare abonnemang till henne. Nästa vecka kommer hon kunna använda nu det, bytte hennes nr dit. För några dagar sen dumma jag loggade in igen på HP. Och killar redan skickar meddelanden, fått redan ca 10 stycken....sista som fick skrev en kille, och hon frågade om jag jobbar på Scandic reastaurang, nu blev orolig och rädd, någon som sett mig där. Vem det kan vara, rädd att någon som börjat jobba där kanske. Direkt tog bort mina bilderna. Man blir rädd när någon sett mig på jobbet, och vet var jag jobbar. Jag är så rädd nu. Nu måste hålla bara ögonen öppet hela tiden. Allt går som vanligt, inget nytt som händer. Jag började fylla Jennicas skolavslutning present, tänkte köpa lite smågrejerna till henne, med en liten tygkasse. Hon kommer säkert att bli glad. I slutet av vecka måste boka flyg till henne också nu. Hela resan kommer jag betala för att hon kommer stanna hos pappa i två veckor. Jag kommer att får utan henne i två hela vecka, det känns bra, men samtidigt lite tråkig utan henne. Och sen kommer min semester, fyra hela veckor. Jag har inget att planerat än, vet inte vad ska hitta på. Nu försöker hitta någon, som vill bo här. Att kan åka bort i några dagar. Jag tänkte åka till Polen för några dagar, men först måste hitta någon. Ingen än som är intresserad av. Men hoppas att någon kommer. Igår tog lite tid och mediterade, det känns så bra i kroppen att får bara släppa allt. Bara får lite samla ny energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0