Ledig dag...

Idag är jag ledig men har mycket som ska hinna göras. Snart ska böja städa lite hemma, sen ska åka och tvätta bilen, sen ska ringa till verkstaden och fråga om gubben kan kolla lite bilen. Jag vet inte hundra % att det är däck som är fel, eller nåt annat. Det är bättre att fråga någon extra att vara det säkra sidan. Sen har jag tvättstuga ikväll, sen tänkte kolla även cykeln, att det funkar fortfarande. Att kan börja cykla istället att gå hela tiden, eller ta bilen. Ibland kan ta bilen men inte för ofta heller. Den vecka är det inget som händer i gruppen. Bara att ta det lugnt, men i förgår var vi ute där med D. Det är alltid skönt att komma ut dit. Jag tänkte även idag att åka dit, kanske ska ta en löprunda där. Vet inte än om hinner åka dit. Det behövs tvätta bilen ordentligt nu, och tänkte även vaxa bilen, men nu läste lite extra, och att vaxet måste stanna kvar i ca en timme Sen ska torka av, och inte i solen. Nu vet inte hur ska jag göra. Det är bättre att åka tvätta bilen inne, men det är varmare där inne ju. Det är inte lätt att ta hand om bilen, om man är inte van. Kanske ska kolla där ute var jag tvättar bilen. Det finns där också den vaxning. Kanske ska prova där det. Jag ta en sak i taget. Med allt. Och att inte stressa mer så mycket. Det blir tuff sommaren nu, men kommer att klara det. Nu fick sommarschema och kan lite planera det. Jag lade upp annonsen , hyra ut lägenheten nu. Hoppas att nån kommer hit, så att vi kan åka bort i några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0