Flytten

Jag har kommit i gång med flytten och har flyttat mina grejerna lite till nya lägenheten. Idag ska träffa bovärd, som ska kolla de fläckarna på väggarna. Hoppas bara att de kommer fixa de, annars måste jag göra det med egna pengar. Men vill inte bo där om har de fläckarna, och de kommer bli större med tider. Nästa lördag har beräknat att ta de stora möbler, men kan redan nästa tisdag flytta in när har fått elen. Det är mycket planering just nu , hur ska göra att inte blir tufft slutat. Det är därför att flyttar redan nu små grejerna. Det är en tufft period just nu men vet att klarar det. Nu har nästa liten problem med J-s mobil, min mobil funkar inte som det ska göra. så att hon har med sig sin i pad...Hennes pappa tänker inte fixa mobilen vi sickade till honom, för att försäkringen betalar inte hela summan. Han är så snål, när det gäller sitt barn, men själv kan köpa mobilen för tiotusen... Nu har jag bestämt med henne att köpa en begagnad, som jag kommer betala. Pappa tycker att det är fel att köpa begagnad, men orkar inte tjafsa med honom att köpa hela tiden nytt. Ikväll kommer vi beställa nu. Snart ska börja fixa mig, har packat några säckar till att ta med till lägenheten. De kommer idag att måla fönster, det är bättre att de kommer nu, än senare när vi är hemma igen. Sen ska ut till skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0