Känslorna

De känslorna börjar vakna till liv.... för D. Igår var vi ute och plockade skräp lite och satte några skyltarna. Han ville gå ut till skogen , med mig. Det förstod jag helt. Det var inget konstigt som hände. Jag blev lite orolig att det kommer något mellan oss, men allt var som vanligt. Dagen innan vi skrev lite och lite kramar och han skrev att han ville att jag ska ge en puss för kinden. Det gjorde jag när han körde mig hem, först en till kram och sen puss på kinden. Han blev så glad..sen sa att puss och kram. .Jag känner att de känslorna är tillbaka, det gör bara så ont. Han är ihop med någon annan, men just nu förstår inte vad han håller på. Igår skrev vi också, ungefär att nästa gång vill han två puss på kinden.. Jag svarade aha saknar du mina pussar nu. Han svarade ja, senare skrev ungefär att han ska ge mig nästa gång en skogspuss. Jag skojade att har aldrig fått den, han svarade att det ska du få se vad det blir. Jag förstår inte nu vad han håller på att börjar flirta med mig såhär. Jag försöker vara så stark nu, att inte börja hoppas för mycket. På lördag vi ska ut med gruppen, plocka skräp. Jag vet inte vad händer med mig, att de känslorna smyger tillbaka. Det är jobbig för mig. Men han vet hur jag känner, och hur jag kan bli, om han bara " leker" med mig. Han vet att han kan förlora mig helt, om han gör det. Men varför drömde han om mig, varför säger han att han vill ha mig , en del av honom. Det finns något mellan oss, det har alltid haft så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0