Tiden

Tiden går för snabbt. När man inte har råd att skriva här. Livet går som vanligt. Nu har vi varit i nya lägenheten, men inte än flyttat. Det kommer et par att bo i våran lägenheten,nästa vecka.. De stannar över två veckor,så att jag kommer får pengar en liten del. Det sista är kvar att fixa, men ska försöka nu att flytta allt som möjligt nu innan de kommer, sen blir det tufft . Det är mycket på jobbet, och det tar allt tid. Känner mig helt slut varje gång jag kommer hem. Ofta är jag ute med min angels gruppen. Den lördag ska ut igen. Imorgon ska åka med D ut och plocka med honom skräp. Det har hänt något nu under de sista dagarna. vi är vänner, men jag har kvar de känslorna, de finns kvar, jag tänker ofta på honom. Men nu...för några dagar sen pratade med honom. Han berättade att han drömde om mig i en natt. Att vi var tillsammans, att vi hade ett barn, vi bodde i ett hus, vi var så lyckliga. Tills han vaknade och blev ledsen att det var bara en dröm. Att hitta sin flickvän bredvid. Han säger så att jag finns i hans undermedveten , att en del av honom vill mig och att jag gillar honom. Att den dröm blev så stark för honom. Det betyder inte direkt nu att vi kommer bli ihop. Men det värmde mitt hjärta att han berättade det till mig, han finns även i mitt hjärta. Imorgon kommer vi träffas och börjar kännas lite rädsla, hur kommer det kännas efter det han berättade om hans drömmen. Det måste finnas någon anledning att han drömde om mig...men måste vara försiktig nu att inte börja hoppas för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0