När kärlek gör ont

Det är extrajobbig idag. På jobbet bröt ihop och började smågråta helt. Saknandet efter honom är just nu enormt stor. Nu ikväll hemma fick ont i hela mitt hjärtan. Gråter....tårarna bara kommer. Jag stängde av mobilen att han kan inte ringa mig. Han kommer ringa mig och prata om hur det gick idag, Han och J var ute idag och jobbade. Jag avstänger mobilen hela tiden, bara att kolla om han försökt ringa mig, Inte än. Nu har inte varit på Fb , i fyra timmar. Jag vet inte hur kommer jag klara att höra hans röst, hur kommer jag kunna prata med honom. Han kommer märka det direkt att jag mår inte bra, han förstår direkt om han kommer inte kunna ringa mig. Han känner mig. Jag kommer inte klara att prata med honom om det igen, hur jag känner. Jag måste bara själv att vara så stark och bita ihop, även det brinner just nu så mycket i mitt hjärta. Kanske ska ta lite tid att mediterar och gå i hypnos. Prata med mina skydd änglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0