Ny vecka..

Ny vecka har börjat. Det känns för mig lite tufft, men måste hålla mig lugn och stark. Idag ska ut och plocka skräp med D. Det kommer bli en hel dag. Det är igen bara vi två. Men det kommer vi fixa. Det är tufft ofta när jag är ute med honom, men håller mina känslorna inom mig. Vissa dagar är jobbiga än andra. Sista gången vi var ute, blev jag ledsen och jag är helt säker att han märkte det. Han ser allt hur jag känner och är. Han är allt för mig, och det finns något mellan oss. Det finns starka känslorna mellan oss. Om en vecka kommer jag fylla år. Det kommer var en jobbig dag för mig. Det känns alltid jobbig att vara ensamma varje år när jag fyller år. Jag har inte berättat till någon hur jag känner. Men vet att kommer undvika den dagen, vill inte ha kontakt med andra. Tur att jag är ledig och jobbar inte. Nu har jag börjat beställa till mig själv egna presenterna. Jag kommer inte får ju inga presenterna. Bara mamma skickar presenten. Det gör hon alltid. Jennica kommer ju ge säkert något present, något liten. Nu ska börja fixa mig, snart kommer D hämta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0