Tiden går för snabbt

Det har varit en jobbigt period. Med J, som har blivit sjuk och har varit hemma med henne i veckor. Inlåst hemma, och vet inte när det kommer bli bättre. Jag är nära vid gränsen, att tappa min ork. Idag fick en läkartid, hoppas att kommer får hjälp att klara mitt liv som börjar bli krascha. Med D tar vi just nu allt så lugnt som möjligt. J måste bli frisk nu innan vi kan ta nästa steg. Det är en del som händer med honom med, det är jobbigt för honom, men han kommer överleva den kampen. Han fick sin besked igår. När han berättade den jag fall på golvet och bara grät. Det är så jobbig även för mig. Men han vet att jag finns för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0